[paev-auth-btn]
[paev-auth-btn]

فهرست مطالب

داستان فیلم سینمایی Molly’s Game: زنان در دنیای پوکر

زنان در دنیای پوکر: داستان واقعی فیلم سینمایی Molly's Game

 درباره فیلم سینمایی Molly’s Game

فیلم سینمایی مالی بلوم (Molly’s Game) داستان زندگی زنی ورزشکار را به تصویر میکشد که عضو تیم ملی اسکی ایالات متحده است و پس از مسدومیتی که برایش رقم میخورد این ورزش را رها کرده و به برگزاری بازیهای پوکر زیرزمینی میپردازد.
مایلی ابتدا برای افراد دیگری کار میکرد که که پس از مدتی خود ترجیح داد بازی گزار شود.

mollys game یک فیلم درام جنایی بیوگرافی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۷ به نویسندگی و کارگردانی آرون سورکین (در اولین کارگردانی خود) است که بر اساس خاطرات سال ۲۰۱۴ به همین نام توسط مولی بلوم ساخته شده است. جسیکا چستین، ادریس البا، کوین کاستنر، مایکل سرا، جرمی استرانگ، کریس اوداود، جو کیری، برایان دارسی جیمز و بیل کمپ از بازیگران آن هستند.

این فیلم درباره بلوم (چستین) است که پس از افشای امپراطوری پوکر زیرزمینی که برای افراد مشهور هالیوود، ورزشکاران، سرمایه‌داران تجاری و اوباش روسی اداره می‌کند، هدف تحقیقات FBI قرار می‌گیرد.

[su_button url=”https://hazarat.world/?referer=302003″ target=”blank” style=”flat” center=”yes” radius=”10″ icon=”icon: gift” rel=”nofollow”] ثبت نام و دریافت بونوس[/su_button]

 

مولی بلوم (Molly’s Game)

Molly's Game

 

به عبارت دیگر، مولی بلوم یک شخصیت آرون سورکین است، اگرچه او یک شخصیت واقعی با داستانی واقعاً خارق‌العاده برای گفتن است: «شاهزاده پوکر» با اجرای بازی‌های پرمخاطب برای افراد ثروتمند و قدرتمند ثروت زیادی به دست آورد. و «بازی مولی» اولین کارگردانی نویسنده «بال غربی»، «شبکه اجتماعی» و «چند مرد خوب» و بسیاری دیگر را نشان می‌دهد. (البته او از روی فیلمنامه خودش کار می کند.) بنابراین اگر از طرفداران برند خاص او از شخصیت های غیرممکن باهوشی هستید که دیالوگ های موش را با هم رد و بدل می کنند، اینجا در بهشت خواهید بود. شیلنگ به مدت دو ساعت در حال انفجار کامل است. به نظر می رسد هیچ چیز و هیچ کس او را، چه خوب و چه بد، نگه نمی دارد.

مولی بلوم یک اسکی باز در کلاس جهانی است که آرزوهای المپیک دارد، به لطف سال ها آموزش اجباری توسط پدر مستبدش. در مسابقات مقدماتی المپیک زمستانی 2002، او به شدت مجروح شد و به کار خود پایان داد.

مولی به جای اینکه فوراً در دانشکده حقوق شرکت کند، یک سال مرخصی می گیرد و به لس آنجلس نقل مکان می کند. او که به یک پیشخدمت سرویس بطری در یک باشگاه تبدیل می شود، به زودی با دین، یک توسعه دهنده املاک متظاهر اما ناموفق آشنا می شود. او مدیر دفتر او می شود و به زودی درگیر اجرای بازی های پوکر زیرزمینی او در “The Cobra Lounge” می شود. بسیاری از افراد مشهور و ثروتمند از جمله ستاره های سینما، بانکداران سرمایه گذاری و بازیکنان ورزشی در بازی دین نقش دارند.

مولی که در ابتدا با پوکر آشنا نیست، به سرعت یاد می گیرد که چگونه برای دریافت راهنمایی از بازیکنان درخواست کند. به ویژه، او امیدوار است با جذب بازیکنان جدید به بازی، موفق ترین بازیکن، یک ستاره سینما به نام Player X را خوشحال کند. دین وقتی می بیند که مولی در اجرای بازی ها به طور فزاینده ای مستقل می شود، سعی می کند کنترل کند و سپس او را اخراج می کند.

مولی، با داشتن تماس در طول سال‌ها اجرای بازی، بازی‌های پوکر خود را ایجاد می‌کند. او یک پنت هاوس هتل اجاره می کند و یک کارمند استخدام می کند. علاوه بر این، او با کارکنان باشگاه و کازینو تماس می گیرد تا در مورد بازی های خود اطلاعاتی را منتشر کند.

 

آیا مولی بلوم واقعاً یک اسکی باز حرفه ای بود؟

Molly's Game


آره. داستان واقعی Molly’s Game نشان می دهد که مانند فیلم،Molly’s Game ، غول اسکی باز سابق سبک آزاد، تا حدودی به دلیل آسیب دیدگی، هرگز به المپیک نرسیده بود. بلوم در مصاحبه ای با الن گفت: “من در تیم اسکی ایالات متحده بودم.” من در آمریکای شمالی سوم شدم و در مسابقات مقدماتی المپیک به طرز وحشتناکی تصادف کردم. با اسکی خارج از تصویر، مولی همچنان فشار زیادی را برای موفقیت احساس می کرد. برادر او، جرمی بلوم، یک اسکی آزاد دو بار المپیکی بود که همچنین بازیکن حرفه ای فوتبال فیلادلفیا ایگلز و پیتسبورگ استیلرز بود. برادر دیگر او یک جراح است که از دانشکده پزشکی هاروارد فارغ التحصیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصدومیت و زمان او به عنوان یک اسکی باز حرفه ای، کتاب او را بخوانید.

[su_button url=”https://hazarat.world/?referer=302003″ target=”blank” style=”flat” center=”yes” radius=”10″ icon=”icon: gift” rel=”nofollow”] ثبت نام و دریافت بونوس[/su_button]

 

مولی بلوم چگونه وارد دنیای پوکر پرمخاطب شد؟

زمانی که یک سال را بین مقطع کارشناسی و احتمالاً دانشکده حقوق گذراند، در سال 2003 به لس آنجلس رفت و شروع به کار در چندین شغل مختلف کرد، از جمله به عنوان پیشخدمت کوکتل و دستیار اجرایی کارآفرین املاک و مستغلات دارین فاینشتاین، یکی از مالکان مشترک کلوپ شبانه هالیوود The Viper Room (در فیلم به سالن کبرا تغییر نام داد). یک روز فاینشتاین به او گفت: “به تو نیاز دارم تا به من کمک کنی تا این بازی پوکر را اجرا کنم.” مولی به خانه رفت و شروع به جستجو در گوگل کرد، “بازیکنان پوکر دوست دارند به چه نوع موسیقی گوش دهند؟” و “آنها چه می خورند؟”

مولی می‌گوید: «من این سی‌دی میکس را با «قمارباز» و دیگر آهنگ‌های واقعاً کلیشه‌ای درست کردم، و یک بشقاب پنیری و زیباترین لباسم داشتم، و وارد این اتاق شدم و باورنکردنی بود. آن لحظه که این فرصتی نیست که دختری از یک شهر کوچک در کلرادو به دست بیاورد. غول های وال استریت بودند. میلیاردرهایی بودند. بازیگران لیست A، مشهورترین افرادی که در تلویزیون می بینیم، سیاستمداران و آنها بودند. همه دور این میز نشسته‌اند و این بازی را انجام می‌دهند که نمی‌دانستم چیست، اما به نظر می‌رسید که برای آنها فوق‌العاده قانع‌کننده بود.

Molly's Game
یکی از نکات قابل توجهی که در این فیلم سینمایی به چشم میخورد ارزش ارتباط بین بازیکنان پوکر و مقدار درآمد از بازی پوکر میباشد.

در واقع فیلم Molly’s Game با الهام از خاطرات بلوم به همین نام، «Molly’s Game» در زمان بین دستگیری مولی توسط اف‌بی‌آی به دلیل اجرای یک عملیات قمار غیرقانونی و تلاش‌های او برای متقاعد کردن یک وکیل نیویورکی (یک ادریس البا) به نمایندگی از او و فلاش بک به نحوه ساخت امپراتوری پر زرق و برق خود. سورکین همچنین به دوران جوانی مولی بازمی‌گردد، زمانی که او با آزار دادن پدر روان‌شناس خود (کوین کاستنر سخت‌گیر) رگه‌های اولیه رگه‌های مستقل و سرکش خود را نشان داد. (به عنوان مولی نوجوان، سامانتا ایسلر به زیبایی با صدا و رفتار چستین مطابقت دارد.)
دیدن فیلم سینمایی پوکری Molly’s Game از رسانه فلاپ باز به همه ی علاقه مندان به پوکر توصیه میشود.


برای دانلود فیلم سینمایی Molly’s Game از رسانه فلاپ باز بر روی دانلود کلیک کنید.

 

بخش ویدیو