...
[paev-auth-btn]

معرفی سایت پوکر آنلاین کینگ رویال

معرفی سایت پوکر آنلاین کینگ رویال
3.3
King Royal از شهرت بالایی در بین بازیکنان پوکر و مسابقات پیش بینی برخوردار است جالب است بدانید که پس از فعالیت دوباره، این سایت موفق شد که به سرعت تعداد اعضای خود را به 10000 نفر افزایش دهد. ما در اینجا قصد داریم که سایت پوکر آنلاین King Royal را بررسی و نحوه ثبت نام  در آن را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.
  • میز های پوکر سریع و شلوغ
  • بازیکنان چینی, ایرانی و … در این سایت شرکت می کنند
  • دارای میزهای سنگین
  • تا 50٪ ریک بک
  • امنیت بالا در واریز و پرداخت
  • نرم افزار اختصاصی بسیار قوی
  • قابل استفاده در اکثر پلتفرم ها (اندروید, ای او اس, ویندوز, مک و …)
  • تورنمنت های متنوع روزانه با جوایز و هدایا
4.9 / 5.0
معرفی سایت پوکر آنلاین کینگ رویال
سرعت برداشت
بونوس و افر
امنیت
نرم فزار & بازی
پشتیبانی
ویدیو توضیحات

2017

ℹ️ نام سایت

King Royal

🔗 شبکه

GGPoker

🌐 لینک وب سایت ثبت نام و ورود
🎂 شروع فعالیت
😎 شرکت سازنده
🧾 لایسنس قانون قمار جبل الطارق کمیسیون قمار آلدرنی کنترل بازی Curaçao
📱 دستگاه های سازگار
⚙️ استفاده از نرم افزار
👨‍👦‍👦 حدود تعداد بازیکنان آنلاین

2500

💳 نوع برداشت نا محدود
💳 نوع واریز
🚀 سرعت برداشت

24 ساعت تا 72 ساعت

💸 ریک بک

30%

💲 ارزهای پشتیبانی شده
🌎 زبان
🚧 سقف برداشت

100 $

💬 پشتیبانی آنلاین

دارد

🤝 افللیت پروگرمر
دارد

معرفی سایت کینگ رویال

وب سایت پوکر آنلاین کینگ رویال یکی از قدیمی ترین سایت های پولی است که پس از مدتی غیرفعال بودن از نوامبر 2018 با ایجاد تغییراتی در سایت و ارائه امکانات ویژه فعالیت خود را از سر گرفت.

King Royal از شهرت بالایی در بین بازیکنان پوکر و مسابقات پیش بینی برخوردار است جالب است بدانید که پس از فعالیت دوباره، این سایت موفق شد که به سرعت تعداد اعضای خود را به 10000 نفر افزایش دهد. ما در اینجا قصد داریم که سایت پوکر آنلاین King Royal را بررسی و نحوه ثبت نام  در آن را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

کلاهبرداری در سایت های پیش بینی

معرفی سایت کینگ رویال

امروزه تعداد سایت های شرط بندی افزایش یافته است و کاربران جدید دیگر نمی توانند به راحتی یک سایت پیش بینی قابل اعتماد پیدا کنند و اغلب در دام سایت های کلاهبرداری می افتند. ایجاد سایت پیش بینی در ایران غیر قانونی است به همین دلیل تمامی سایت های ایرانی به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند یا در کشور های مجاور مدیریت می شوند.

علاوه بر این، این سایت ها هیچ مجوز داخلی یا خارجی ندارند؛ بنابراین آن ها می توانند هر نوع سو استفاده ای انجام دهند. سو استفاده از اطلاعات شخصی شما تا تقلب و تاخیر در پرداخت در این سایت ها مشاهده می شود. توجه داشته باشید که حتی یک سایت پیش بینی خارجی نیز می تواند کلاهبرداری باشد. به همین دلیل، هنگام انتخاب یک سایت معتبر آنلاین باید مراقب باشید.

چگونه فعالیت در سایت پوکر آنلاین کینگ رویال را شروع کنیم؟

انتخاب سایت قابل اعتماد: ثبت نام در یک وب سایت قانونی و تایید شده مهم ترین مرحله شروع فعالیت است. این سایت‌ گزینه‌های امن بسیاری را ارائه می‌دهد و مکانی عالی برای شروع است.

ثبت نام در سایت: سایت های پیش بینی پوکر آنلاین مانند King Royal این کار را آسان و سریع کرده اند و تکمیل ثبت نام فقط چند دقیقه طول می کشد.

درخواست بونوس خوش آمد گویی: تعداد زیادی از پلتفرم های پیش بینی مانند کینگ رویال پاداش های خوش آمد گویی را ارائه می دهند و شما می توانید آن را دریافت کنید. برای دریافت جوایز باید در خواست خود را در بخش پشتیبانی ثبت کنید.

انتخاب بازی پوکر: شما می‌توانید نوع دیگری از بازی پوکر را امتحان کنید یا بازی را که به آن علاقه دارید انجام دهید. گزینه های زیادی در سایت King Royal وجود دارد پس سعی کنید که انواع بازی های پوکر را در سایت با پول واقعی امتحان کنید.

ثبت شرط در سایت: شما می توانید قبل از پرداخت برای هر دست، مبلغی را که می خواهید پیش بینی کنید انتخاب کنید. حتما بودجه خود را در نظر بگیرید و هرگز بیش از توان مالی خود پیش بینی نکنید.

کسب درآمد در سایت کینگ رویال

معرفی سایت کینگ رویال

شما می توانید کد دعوت خود را در بخش ریک دریافت کنید و دوستانی را که پوکر بازی می کنند دعوت کنید و 45٪ به عنوان پورسانت دریافت کنید.این روزها با انجام این کار ساده می توانید درآمد زیادی کسب کنید. از طرفی هر ماه به سرگروه های برتر هدایایی داده می شود؛ در صورت نیاز به کمک و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

اگر پول ندارید یا برای تست خودتان و برای تفریح و یادگیری می خواهید پوکر بازی کنید، در سمت راست و قسمت آخر در صفحه اصلی می توانید به صورت رایگان بازی کنید. برای این کار می‌توانید ثبت ‌نام کنید و وقتی ظرفیت کامل شد بازی خود را شروع کنید. این بخش می تواند تا 8 نفر ظرفیت داشته باشد.

درگاه های سایت کینگ رویال

سایت پوکر آنلاین کینگ رویال دارای دو درگاه برای راحتی بازیکنان در نظر است. یکی درگاه ریال و یک درگاه پرفکت مانی در سایت موجود است. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شماره موبایلی که در وب سایت وارد می کنید باید با همان نامی باشد که کارت بانکی خود را با آن ثبت کرده اید. در غیر این صورت می توانید به راحتی شماره موبایل خود را از قسمت پروفایل تغییر دهید.

شما می توانید روزانه 100000 تومان بدون رمز پویا خرید کنید اما در صورت مبلغ بیشتر خرید، باید رمز پویا را وارد کرده و پیامک ارسالی به شماره موبایل خود را وارد کنید.اگر خرید ناموفق بود، از خرید مجدد خودداری کنید و ابتدا وضعیت موجودی را بررسی کنید و در صورت اطمینان ازز عدم پرداخت مجددا اقدام کنید.

کینگ رویال خدمات متنوعی از جمله میزهای کوچک هولدم و اوماها و هم چنین مسابقات روزانه را به کاربران خود ارائه می دهد و ایرانیان به دلیل ارز ریالی به راحتی امکان فعالیت در آن را دارند. برای واریز از طریق درگاه بانکی دارندگان کارت های بانکی ملت، تجارت، سپه، پاسارگاد، سامان، مهر ایران، تجارت می توانند روزانه تا سقف یک میلیون تومان و سایر حساب های بانکی تا سقف 3 میلیون تومان واریز کنند.

تقلب در بازی پوکر

معرفی سایت کینگ رویال

شکی نیست که در بازی هم در بازی زنده و هم آنلاین پوکر، تقلب وجود دارد. وقتی صحبت از پول می شود، برخی از افراد همیشه سعی می کنند با روش هایی از دیگران دزدی کنند. اما در کل وضعیت آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست. هم چنین، سایت‌های پوکر آنلاین معمولاً نیازی به انجام چنین تقلبی ندارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با این موضوع مقابله کنند و بازی‌ها را تا حد امکان منصفانه کنند.

دقت داشته باشید که اگر در سایتی کلاهبرداری دیدید، می توانید به سادگی پول خود را دریافت کنید و فعالیت خود را در یک سایت معتبرتر ادامه دهید. در ادامه برخی از روش های متداول در بازی پوکر آنلاین را برای شما شرح می دهیم.

تقلب در پوکر با تکنیک قیچی

قیچی به طور کلی به همکاری دو بازیکن در یک میز برای افزایش شانس برنده شدن گفته می شود. برای درک این موضوع، بیایید فرض کنیم که دو یا چند بازیکن که با هم دوست هستند از یک سایت پوکر آنلاین بازدید می کنند و روی یک میز می نشینند.

آن ها به یکدیگر در مورد کارت هایی که در دست دارند اطلاع می دهند، و می توانند متوجه شوند که چه کارت هایی وجود ندارد و چه تعداد آس در اختیار دارند. هم چنین آن ها به یکدیگر کمک می کنند تا مبلغ پات را افزایش داده و بازیکنان دیگر را از پات خارج کنند. پس از اتمام بازی، آن ها بردهای خود را بین خود تقسیم می کنند.

تشخیص قیچی در پوکر معمولا به سختی انجام می شود زیرا تشخیص اینکه آیا بازیکنان با یکدیگر کار می کنند یا استراتژی های بازی جداگانه ای را اجرا می کنند غیرممکن است. به عنوان مثال فردی که preflop را فولد می کند ممکن است به این دلیل باشد که دوستش Ak دارد یا صرفاً به این دلیل باشد که بازیکنی حرفه ای است که با دست بسیار قوی وارد بازی شده است.

سایت های پوکر راه های زیادی برای مقابله با قیچی در پوکر ایجاد کرده اند، اما هنوز هم ممکن است این امر اتفاق بیفتد. بازیکنانی که قیچی بازی می کنند فقط برای مدت کوتاهی می توانند این کار را انجام دهند زیرا نمی توانند چندین حساب ایجاد کنند و شناخته شده هستند. سعی کنید در سایت‌هایی بازی کنید که حساب‌هایشان تأیید شده و نیاز به تأیید هویت دارند. در این صورت احتمال استفاده از روش قیچی بسیار کاهش می یابد.

ساخت مولتی اکانت

ساخت مولتی اکانت

اصولا طبق قوانین این سایت ها یک نفر باید فقط با یک حساب کار کند. اما این قانون به تنهایی نمی تواند از این امر جلوگیری کند و سایت های چیش بینی باید این موضوع را به دقت رصد کنند. دلیل اصلی ایجاد حساب های اضافی توسط بازیکنان این است که نمی توانند ریک بک دریافت کنند، به همین دلیل است که باید یک حساب کاربری دیگر ایجاد کنند تا ریک بک دریافت کنند.

با این حال، تفاوت زیادی بین ایجاد یک حساب کاربری جدید و ساخت چندین حساب وجود دارد و حتی می توان ساخت چندین اکانت را به عنوان یک نوع قیچی در نظر گرفت. یک بازیکن می تواند با چندین حساب مختلف وارد سایت شود تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهد.

در برخی موارد بازیکن با همه حساب ها بر سر یک میز می نشیند و برتری بیشتر و ناعادلانه تری نسبت به سایر بازیکنان دارد. البته این مورد به آسانی برای وب سایت های پیش بینی قابل پیگیری است و معمولاً حساب های این نوع بازیکنان مسدود می شود. دقت داشته باشید که احتمال باخت در روش چند اکانتی بسیار زیاد است، مثلا بازیکنی با 4 اکانت در یک دست می تواند تمام پول خود را به وسیله یک نفر از دست بدهد.

استفاده از ربات ها در پوکر آنلاین

سایت پوکر آنلاین کینگ رویال

ربات‌های پوکر برنامه‌هایی هستند که عمدتاً برای تجزیه و تحلیل بازی و اندازه‌ گیری احتمال برنده شدن و کمک به بازیکن در تصمیم ‌گیری طراحی شده‌اند. در واقع، برخی از آن ها را می توان به گونه ای تنظیم کرد که در زمان خواب بازیکن به جای آن ها بازی کنند.

استفاده از ربات ها در سایت های پوکر آنلاین ممنوع است و نوعی تقلب محسوب می شود اما این ربات ها برای بازیکنان باتجربه مشکل بزرگی نیستند، زیرا شکست دادن و درک نحوه بازی آن ها بسیار آسان است. با این حال، انجام این کار برای بازیکنان تازه کار ممکن است دشوار باشد. به همین دلیل استفاده از ربات ها ممنوع است و در صورت استفاده حساب فرد مسدود خواهد شد.

 

 

 

همراه با آفر و تورنومنت های ویژه
3.0
Trust & Fairness
3.0
Games & Software
3.0
Bonuses & Promotions
4.0
Customer Support
3.3 Overall Rating

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.